‘Frumoasa-i vecina noastra…’

30 03 2007

Viata la bloc este tot ce ti-ai putea dori. Un bloc curat, un lift frumos si ingrijit, niciun gunoi pe jos, o casa primitoare…si, bineinteles, vecinii. Adorabili, mereu politicosi, dispusi sa te ajute, adevarate exemple de bunavointa, simtiti, curati si mai ales…ne-manelisti. Si brusc, te trezesti.

Si eu m-am trezit azi-dimineata, gandindu-ma la vecinii mei, avand in vedere ca urechile mi-au fost delicat gadilate de acordurile unor melodii orientale carora rautaciosii le spun manele.  Un subwoofer punea in valoare bass-ul [da, exista bass la manele :|] datorita caruia am aflat ca si canapelele vor sa sara. Si nu numai ele…sareau in juru meu masa, biroul, fotoliu si chiar si caietul aruncat langa pat topaia de zor. Da, vecinul meu de la 7 este manelist prin excelent; problema principala nu mai e de mult calitatea lui de ascultator al acestui gen muzical, ci faptul ca pune aceeasi manea de cel putin 14 ori/zi. Da, le-am numarat. Il las sa-si exprime mai departe suferinta, ca doar e o tara libera…

Deschid geamul sa se aeriseasca un pic camera si o vad pe vecina de la etajul 3. Oare femeia asta pleaca vreodata de la geam? Neah, probabil ca nu…Stie programul tuturor, stie cine cu cine, cand, cum, de ce. Acum catva timp cineva propusese sa angajam un paznic…La ce ne trebuie paznic? O avem pe ea, ochiul vigilent al justitiei, de la etajul 3.

Ii aud si pe copiii vecinului din stanga. Au intarziat 15 minute cu cerutul mesei. Ar fi o familie frumoasa, daca nu s-ar intampla, o data la 2-3 saptamani, ca el sa vina acasa si s-o gaseasca pe ea cu altul si s-o bata, sau ca o data la vreo luna, sa vina ea acasa si sa-l prinda cu bona, si [da!!! girl power =))]  sa-l bata si ea.

Vecinii de deasupra sunt de treaba. El asculta rock, ea asculta Nicola. Doar Nicola. Eh, de cand le-am instalat ultima data XP-ul si le-am spus ca nu-mi plac decat 3 rase canine, vad ca nu si-au mai adus patrupedul cel urat-mirositor si galagios.

Trebuie sa inchei aici. A venit politia la vecinul de dedesubt [>:)].


Actions

Information

4 responses

30 03 2007
bitterbluechronicles

One big happy family🙂

30 03 2007
Creep

Imi place faptul ca ai o acuitate auditiva de exceptie :))

31 03 2007
Janie

si eu am Baba-Spion, sta sub mine, la parter. Are putin peste 90 de ani si sta la geam toata ziua! Pai la varsta asta ar trebui sa-si traiasca viata, sa se duca-n Hawaii, sa se recasatoreasca, sa invete sa danseze din buric … E-n floarea varstei si sta toate ziua-n casa, n-ai mai vazut…

7 09 2007
Episodul 1 - INUNDATIA « Bad Lama’s Blog

[…] Introducere: Viata la bloc este tot ce ti-ai putea dori. Un bloc curat, un lift frumos si ingrijit, niciun gunoi pe jos, o casa primitoare…si, bineinteles, vecinii. Adorabili, mereu politicosi, dispusi sa te ajute, adevarate exemple de bunavointa, simtiti, curati si mai ales…ne-manelisti. Si brusc, te trezesti. […]

Leave a Reply

