New 7 wonders

8 07 2007

Au fost votate, de catre oameni din toata lumea, cele 7 noi minuni ale lumii:

Marele Zid Chinezesc

Petra (Iordania) 

Statuia lui Iisus (Rio de Janeiro)

Machu Picchu (Peru)

Chichen Itza (Mexic)

Colosseum (Roma)

Taj Mahal (India)

Maine o sa scriu si ce am votat eu si de ce si ce parere am de alegerile astea si mai ales de ce au fluierat cei din public la prezentarea uneia dintre candidate.

Deci :

-lumea a fluierat la prezentarea candidaturii Statuii Libertatii. De ce? Poate au simtit un fel de politizare, o nevoie a organizatorilor de a introduce SUA in absolut orice actiune culturala de nivel international. Sau poate pur si simplu nu le-a placut oamenilor statuia.

-eu am votat cinci din cele sapte de mai sus, punand Angkor in loc de Statuia lui Iisus si castelul Neuschwanstein in loc de Colosseum. Bine, chiar nu ma deranjeaza ca au ales Colosseum-ul, doar e in Italia [:X]. Anyway, problema mea era urmatoarea: de ce au ajuns sa fie nominalizate Opera din Sydney, Statuia lui Iisus, Statuia Libertatii, Turnul Eiffel? Adica mie nu mi se pare [si repet, e doar parerea mea, nu caut sa fiu aprobata de nimeni] ca ar putea fi incadrate in categoria minuni

 Festivitatea de la Lisabona, in cadrul careia au fost anuntate cele 7 minuni a fost destul de bine organizata, a putut fi urmarita online, ceea ce a fost un plus, din punctul meu de vedere. Mi-au placut Sir Ben Kingsley si Hilary Swank, au fost carismatici si au stiut sa iasa cu bine din situatii delicate, cum ar fi intarzieri ale invitatilor. Pe langa lasere, balrini si tot felul de efecte speciale, spectatorii au asistat si la un mini-recital Jennifer Lopez, care arata bine, se misca bine si canta ok. Imediat dupa ce ea a terminat, au fost anuntate castigatoarele, in ordinea in care le-am scris si eu mai sus. Un moment care m-a impesionat enorm a fost cel in care, la anuntarea celei de-a 4-a, Machu Pichu, impreuna cu ambasadorul Peru-lui la Lisabona a venit pe scena si primarul din Machu Pichu. Un om simplu, imbracat in haine traditionale inca, care mai avea putin si plangea. A luat in brate pe toata lumea si se putea citi in ochii lui cat de mandru, de fericit era.

Cam asta a fost, inca imi pare rau ca totusi nu au pus si Angkor-ul printre astea 7, dar…


Actions

Information

4 responses

8 07 2007
adrianaa

Wow, ma duc sa vad o minune a lumii vara asta. Weeee.😀 Party la colosseum frate.😛

9 07 2007
Aujourd'hui

Ah, chiar vroiam sa aflu care dintre ele au fost votate. Turnul Eiffel nu e printre ele, nici piramidele nu mai sunt… Ma bucur in schimb de Taj Mahal si Machu Picchu.

9 07 2007
regrete

Hmm, piramidele erau oricum onorific puse pe lista, nu au fost luate in considerare voturile pentru ele. Turnul Eiffel? Nu mi se pare ca avea ce sa caute, oricum…
Sry ca nu am apucat sa scriu tot ce voiam/am promis, o sa o fac zilele astea, stau prost cu timpul :-s

13 07 2007
dan s.

nu e o mare minune ce s-a intamplat😛

Leave a Reply

